Lounge

Nhận xét về Khách sạn Mường Thanh Grand Hạ Long

4 out of 5
Khách sạn Mường Thanh Grand Hạ Long
Số 7, Lô 20, Đông Hùng Thắng, Hạ Long, Quảng Ninh

Nhận xét

6,6
Đánh giá 10 - Xuất sắc. 2/18 nhận xét" "
Đánh giá 8 - Tốt. 8/18 nhận xét" "
Đánh giá 6 - Được. 4/18 nhận xét" "
Đánh giá 4 - Kém. 1/18 nhận xét" "
Đánh giá 2 - Tồi. 3/18 nhận xét" "

7,4/10

Sạch sẽ

7,6/10

Nhân viên & dịch vụ

8,0/10

Tiện nghi, dịch vụ

7,2/10

Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú

Nhận xét

8/10 - Tốt

Quang

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Khách Mường Thanh Grand Hạ Long
Phòng sạch sẽ, nhân viên phục vụ tốt tận tình. Bể bơi và phòng tập Gym ko được tốt.
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 7, 2017

2/10 - Tồi

SEDO

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 7, 2022

2/10 - Tồi

WHUISUB

Đi cùng gia đình
Không thích: Nhân viên & dịch vụ
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 12, 2019
Sales Excutive - The Customer Service Team trả lời vào 31/01/2020
Dear WHUISUB, Thank you for staying with us and taking the time to review us! We are really sorry to hear that you had some unsatisfied experiences while staying at our hotel. This is not what we expected. We will try my best to improve service quality. We hope to see you on your next trip to Ha Long so that we will have a chance to serve you more thoughtfully. Once again, thank you for your feedback. From Ms Trang - The Customer Service team of Muong Thanh Grand Ha Long hotel

8/10 - Tốt

chris

Đi theo nhóm
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 11, 2019
Sales Team Muong Thanh Grand Ha Long hotel trả lời vào 26/11/2019
Dear Valued Customer, Thanks for supporting us and taking the time to review us ! We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon! Thank you so much!

8/10 - Tốt

Minh

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
condition feels tired
Service is good. But the place is feeling tired, and kind of out of date with not really well designed rooms with average material finish.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 11, 2019
Huyen Trang - Sales Executive trả lời vào 11/11/2019
Dear Mr Minh, Thank you for staying with us and taking the time to review us. We are really sorry to hear that you had some unsatisfied experiences while staying at our hotel. We appreciate all your comments and will try my best to improve the facilities and service quality. We hope that you will give us an opportunity to welcome you back in the near future. If you need any information, don't hesitate to contact us! Thank you so much!

8/10 - Tốt

Khách đã xác thực

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 10, 2019
Huyen Trang trả lời vào 09/11/2019
Dear Valued Customer, Thanks for supporting us and taking the time to review us ! We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon! Thank you so much!

10/10 - Xuất sắc

SHUANG-AN

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 12, 2018

4/10 - Kém

Seog Deog

Not so good!
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 11, 2018

8/10 - Tốt

Zita, Danmark

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Smuk udsigt
Smuk udsigt søde mennesker hyggelig beliggenhed tæt på hyggeligt nattemarked og indkøbsmuligheder
Lưu trú 7 đêm vào Tháng 9, 2018

6/10 - Được

Anastasios

Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Ha long, Vietnam
Hotel needs a renovation and to train their stuff
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 7, 2018
Pham Thu Huyen/ Sales online trả lời vào 03/08/2018
Thank you so much for choosing Muong Thanh Grand Ha Long in your itinerary We have received your feedback, and so regret for the inconveniences cause to you if any Your value comment has been submitted to the hotel Management. We believe that everything will be perfect at the next time you return Thank you so much and Best regards,

8/10 - Tốt

Chihshiang

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Night view in Halong Bay
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 7, 2018
Pham Thu Huyen/ Sales online trả lời vào 06/12/2018
Thank you so much for choosing Muong Thanh Grand Ha Long hotel in your itinerary We hope that you have got a happy and comfortable trip in Ha Long. Thank you so much and best regards Looking forward to welcoming you back again

6/10 - Được

Khách đã xác thực

Average Hotel
Lobby was stuffy, seem like the A/C had broken down. Main entrance was left open. Room is clean and spacious. Gym was a joke. Just 4 pieces of equipment thrown together with all the hotel store. Could not visit the pool as it was locked with a notice stating opening hours 10am-6pm.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 6, 2018
Pham Thu Huyen/ Sales online trả lời vào 21/06/2018
Dear Valued Customer , Thank you so much for choosing Muong Thanh Grand Ha Long in your itinerary We have received your feedback and so regret about the inconvenience caused to you. The hotel is in process of renovation. We believe that everything will become more perfect and satisfy you at the next time you return Thank you so much and Best regards,

8/10 - Tốt

Khách đã xác thực

Thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
房間有異味.
Pham Huyen/ sales staff trả lời vào 11/04/2018
Dear valued customer, Thank you so much for choosing Muong Thanh Grand Ha Long in your itinerary We have received your feedback, Please believe that we are so regret about the inconvenience caused to you. Your valued comment has been submitted to the hotel management. The hotel is in process of overal renovation and everything will become more perfect, we believe that it'll satisfy you at the next time you return Thank you so much and Best regards, 尊敬的客户, 非常感谢您在行程中选择了Muong Thanh Grand Ha Long 我们已收到您的反馈意见,请相信我们对您造成的不便深表歉意。 您的评论已提交给酒店管理部门。 酒店正在进行整体装修,一切都会变得更加完美/我们相信它会在下一次回来时让您满意 非常感谢你和最诚挚的问候,

10/10 - Xuất sắc

Risto

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Pham Huyen/ sales staff trả lời vào 11/04/2018
Dear valued customer, Thank you so much for choosing Muong Thanh Grand hotel in your itinerary We hope that you've had a pleasant journey. Looking forward to welcoming you back again Best regards

6/10 - Được

Trong Dan

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 8, 2017

6/10 - Được

Khách đã xác thực

Thích: Sạch sẽ, tiện nghi phòng
하롱입구 초입에 있는 호텔입니다. 뒤쪽으로 마켓이 있고 호텔근처에 식당이 많아서 좋았습니다. 객실은 크기가 크고 좋았지만 수영장은 관리되지 않아서 매우 더러웠고 관리인도 없었으며 타올은 객실에서 가져와야했습니다. 아침조식은 훌륭했습니다. 위치는 하롱입구호텔들보다 하롱파크쪽이 훨씬좋습니다.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2017
Dear Mr/Ms., Thank you for taking the time to tell us about your experience at Muong Thanh Grand Ha Long Hotel. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Our swimming will be renovated next year therfore we hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Chung Vu Sales Manager

8/10 - Tốt

ジャンボ, サイタマ

Thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
コスパが良いホテル
宿泊費の割に豪華なホテルでした。Deluxe King, Ocean View で予約しましたが、無料でコーナースイートにアップグレードしてくれました。1泊しかしていませんが日本人には会いませんでした。シャワーや洗面のお湯の出は文句がありません。WiFiのスピードも問題ないと思います。日本のテレビは他のベトナムのホテルも同じでしたがNHKワールドしか入りません。 残念な点は2点。1つは部屋のカーペットのシミが多い気がします。もう1つはマナーが悪い国のツアー客が多く、朝食会場では大声で話しながら料理をつまんでから自分の皿に取っているようなことが目に付いたことです。友人が泊まった部屋の隣の部屋では夜中に部屋のドアを開けたまま向かいの部屋と大声でしゃべっていたそうです。
ロビー
客室
窓外
Muong Thanh Grand Ha Long Hotel trả lời vào 02/02/2017
Dear Mr. Seiichi Jimbo, On behalf of the Management Muong Thanh Grand Ha Long hotel, I greatly appreciate your comments about your experiences at our hotel. At Muong Thanh Grand Ha Long, we attempt to provide the best service experience for each customer; therefore your review is very important and useful for us. I am so sorry that your experience did not as your expectations; and please allow us to express our sincerest apologize. For the problems of carpet, we are seriously take it into considering and plan to renovate in 2017. Besides, for the noise that you heard from other guests, we will pay more attention to this problem and would arrange well guests by nationality for a more comfortable stay (different floor and wall for different nationality…). Thank you for your sharing and we hope that you will give us the opportunity to serve you in the near future. Muong Thanh Grand Ha Long Sales Manager, Vu Thi Chung

2/10 - Tồi

Khách đã xác thực

Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Honest review.
Avoid! Overall the hotel was very dirty, smelly and unfinished. Food was awful. Hotel is definitely overrated and needs urgent renovation.