Tất cả nhận xét được hiển thị đều là từ trải nghiệm thật của khách. Chỉ những khách đã đặt kỳ lưu trú với chúng tôi mới có thể gửi nhận xét. Chúng tôi xác thực nhận xét theo nguyên tắc của mình và đăng tất cả nhận xét, dù tích cực hay tiêu cực.Thông tin thêmMở trong cửa sổ mới
Đánh giá 10 - Xuất sắc. 269/435 nhận xét" "
10 - Xuất sắc
269
Đánh giá 8 - Tốt. 124/435 nhận xét" "
8 - Tốt
124
Đánh giá 6 - Được. 26/435 nhận xét" "
6 - Được
26
Đánh giá 4 - Kém. 12/435 nhận xét" "
4 - Kém
12
Đánh giá 2 - Tồi. 4/435 nhận xét" "
2 - Tồi
4
9,2/10
Sạch sẽ
9,0/10
Nhân viên & dịch vụ
9,0/10
Tiện nghi, dịch vụ
9,0/10
Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
8,8/10
Thân thiện với môi trường
Nhận xét
10/10 - Xuất sắc
TADA
Đi cùng gia đình
02/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
The breakfast was superb, the staff attentive and the room clean and spacious with a very nice bathroom. A great experience!
COLIN GEOFFREY
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2024
Grand Nikko Awaji CRM Manager trả lời vào 01/04/2024
Thank you very much for staying at Grand Nikko Awaji. We are very happy to hear that you were satisfied with your stay. We will continue to strive to provide a safe and clean space. We look forward to seeing you again soon in the near future.Sincerely yours,CRM ManagerGrand Nikko Awaji
10/10 - Xuất sắc
Takayuki
06/03/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
CRM Manager at Grand Nikko Awaji trả lời vào 09/11/2023
Thank you very much for staying at Grand Nikko Awaji. We are very happy to hear that you were satisfied with your stay. If you want to feel the breeze from the sea, please come and visit us. We will continue to strive to provide a safe and clean space. I shall go. We look forward to seeing you again soon in the near future.
10/10 - Xuất sắc
Yuichiro
Đi cùng gia đình và trẻ nhỏ
05/11/2023
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
CRM Manager at Grand Nikko Awaji trả lời vào 17/07/2023
Thank you very much for staying with us at Grand Nikko Awaji. We are happy to know that you really enjoyed your stay. Summer season has come to Awaji, we look forward to serving you soon in the near future. Thank you again for your positive feedback with us!
8/10 - Tốt
KIT YING
Đi cùng gia đình và trẻ nhỏ
10/07/2023
Thích: Sạch sẽ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Buffet dinner and breakfast both were nice but I was asked to pay 5500 jpy for an upgrade to get a room on higher floor. I declined the offer and when I got into my room i realised I got a room with no view at all. I paid hkd 2100 for the room- with zero view.
KIT YING
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 7, 2023
CRM Manager at Grand Nikko Awaji trả lời vào 17/07/2023
Thank you very much for staying with us at Grand Nikko Awaji. You enjoyed your dinner and breakfast buffet,but the view from your room was not worth the room charge you paid in advance. We are very sorry to hear that, but we all our staff ask the guests to have you a bettter view with extra charge. We hope you will understand this, and we are looking forward to serving you soon in the near future.
10/10 - Xuất sắc
Yumi
24/04/2023
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
comfortable and big room size
Kam Hing Thomas
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2022
CRM Manager at Grand Nikko Awaji trả lời vào 27/12/2022
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. As you notice, the hole building in Yumebutai area desinged by famous archetcture, Tadao Ando. Time in Awaji passes slowly and carmfully. We are looking forward to serving you soon in the near future.Sincerely yours,
8/10 - Tốt
Chi
Đi cùng gia đình và trẻ nhỏ
24/12/2022
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Very clean and hygenic
Khách đã xác thực
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 10, 2022
CRM Manager at Grand Nikko Awaji trả lời vào 16/10/2022
Thank you very much for staying with us and giving us some feedbacks at our hotel. We try to feel the guests more enjoyable all the time. We will continue to provide a safe and clean space for all guests. We are looking forward to serving you soon in the near future.
10/10 - Xuất sắc
MIKIO
Đi cùng gia đình
03/10/2022
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú