Hồ bơi ngoài trời

Nhận xét về Sake Hotel

3 out of 5
Sake Hotel
124 Hồng Bàng, Tân Lập, Nha Trang

Nhận xét

7,2

Tốt

Đánh giá 10 - Xuất sắc. 1/5 nhận xét" "
Đánh giá 8 - Tốt. 2/5 nhận xét" "
Đánh giá 6 - Được. 1/5 nhận xét" "
Đánh giá 4 - Kém. 1/5 nhận xét" "
Đánh giá 2 - Tồi. 0/5 nhận xét" "

6,8/10

Sạch sẽ

7,2/10

Nhân viên & dịch vụ

8,0/10

Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú

Nhận xét

4/10 - Kém

KAI LING

Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
有蟑螂!!!
在酒店住了3晚,第一晚就有蟑螂的问题,可是托到第三天才和我们换房间,服务员沟通是一个问题,英文听不懂,还有!酒店有什么权利扣留我的护照,我让他拿复印的他还问答我说,我们是怕你拿了房间的东西比如说tv什么什么的!!!真的很生气!当我小偷吗!
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2019

10/10 - Xuất sắc

ming chih

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 6, 2018

8/10 - Tốt

WONG

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Sake Hotel Nha Trang trả lời vào 13/06/2018
Thanks you for rating us. Hope to see you in near future in Sake Hotel. Best regards!

6/10 - Được

Chiu fung

Just an average hotel
Hotel location is ok room is spacious enough but breakfast is so so n no food at 9 am . Staff English is low n can’t help much. Worst thing is no tv channels but just apps for u tube. Airport pick up charge is overcharged. U could find lots of hotel choices nearby.

8/10 - Tốt

chun ho

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Nice hotel near the city, but a little bit noisy
Stayed there for 2 nights, every morning u will hear loud voices from chinese people. Anyhow the room is clean and the shower was nice, even at the balcony u won’t hear the loudy city. The breakfast was okay, don’t expect too much, but u can always go to the city if u need something else for breakfast.
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 1, 2018
Sake Team trả lời vào 22/01/2018
Thank you so much for choosing our hotel. We hope you had a wonderful vacation. Thank you for taking time to review us with your detailed assessment. First of all, the entire team would like to sincerely apologize for your inconveniences. All your complaints about the breakfast had been recorded and passed to related Department to ensure that it will not be happened again. Please accept our sincere apologizes for any discomfort this may have caused. We wish we could have an opportunity to welcome you back in the near future. Best Regards!