Tất cả nhận xét được hiển thị đều là từ trải nghiệm thật của khách. Chỉ những khách đã đặt kỳ lưu trú với chúng tôi mới có thể gửi nhận xét. Chúng tôi xác thực nhận xét theo nguyên tắc của mình và đăng tất cả nhận xét, dù tích cực hay tiêu cực.Thông tin thêmMở trong cửa sổ mới
Đánh giá 10 - Xuất sắc. 550/1006 nhận xét" "
10 - Xuất sắc
550
Đánh giá 8 - Tốt. 276/1006 nhận xét" "
8 - Tốt
276
Đánh giá 6 - Được. 102/1006 nhận xét" "
6 - Được
102
Đánh giá 4 - Kém. 37/1006 nhận xét" "
4 - Kém
37
Đánh giá 2 - Tồi. 41/1006 nhận xét" "
2 - Tồi
41
8,8/10
Sạch sẽ
8,6/10
Nhân viên & dịch vụ
8,6/10
Tiện nghi, dịch vụ
8,8/10
Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
8,4/10
Thân thiện với môi trường
Nhận xét
6/10 - Được
katsumi
Đi theo nhóm
20/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
特別な問題はないですが、少し部屋が狭い。
後は、いいホテルだと思います。
katsumi
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 5, 2024
10/10 - Xuất sắc
Victoria
06/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Victoria
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2024
Eva, Guest Experience Manager trả lời vào 10/05/2024
Dear Victoria,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
8/10 - Tốt
KANAME
05/05/2024
KANAME
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 4, 2024
10/10 - Xuất sắc
Hikari
04/05/2024
Hikari
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 5, 2024
10/10 - Xuất sắc
Tomi
04/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Alvin
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 3, 2024
Eva, Guest Experience Manager trả lời vào 12/04/2024
Dear Alvin,Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every guest!
8/10 - Tốt
Hiu Wa
Đi cùng gia đình và trẻ nhỏ
04/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
床很舒適好睡 但不建議與朋友一同入住 因為浴室設計是開放式的 厠所門沒鎖亦不能緊閉 比較不方便
Hiu Wa
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Eva, Guest Experience Manager trả lời vào 05/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
JAEYOUNG
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Eva, Guest Experience Manager trả lời vào 04/04/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
Jonathan
21/03/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Jonathan
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 3, 2024
Jacob Bang (Duty Manager) trả lời vào 03/04/2024
Dear Jonathan,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
10/10 - Xuất sắc
Maria, Katy
Đi cùng gia đình
19/03/2024
Thích: Sạch sẽ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I love it's near big mall, station.
Maria
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2024
Jacob Bang (Duty Manager) trả lời vào 03/04/2024
Dear Maria,Thank you staying at our hotel and taking the time to write a review! We are glad to know that you had a pleasant stay; we always strive to give the best service experience to every customer. We hope to see you soon!
8/10 - Tốt
susanna
Đi theo nhóm
13/03/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
room was little small. It was a really busy hotel. Same building but three or four hotels really easy to get confused.
susanna
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 15/03/2024
Dear susanna,We apologize for any inconvenience caused by the size of the room and the bustling atmosphere of the hotel. We understand that having multiple hotels in the same building can be confusing, and we will work on improving signage and communication to make the experience smoother for our guests. Your feedback is appreciated, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless stay in the future. If there are any specific preferences or accommodations you'd like for your next visit, please feel free to let us know.
10/10 - Xuất sắc
KOICHI, yokohamasiminamiku
10/03/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
KOICHI
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 3, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 12/03/2024
Dear Koichi,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
4/10 - Kém
Taeeun
02/03/2024
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
두번은 가고싶지 않은 곳
Taeeun
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 06/03/2024
Dear Taeeun,고객님의 리뷰를 읽어 두번째 방문에 대한 불편함을 알게돼 죄송합니다. 불만족스러운 경험에 대해서 자세한 피드백을 주시지 않아 안타깝습니다. 더 나은 서비스를 제공하기 위해 노력하고 있으며, 만약 특정 이슈나 개선 사항이 있다면 언제든지 말씀해주시면 실질적인 도움이 될 것입니다. 다음에 방문하실 때 더 나은 서비스를 제공하고 고객님의 기대를 충족시킬 수 있도록 노력하겠습니다. 더 좋은 경험을 선사해드리기 위해 노력하고 있습니다. 감사합니다.
10/10 - Xuất sắc
DAEYOON
26/02/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
서비스 추천합니다.
직원들의 대응이 아주 좋습니다. 조금 불편한 부분이 있어서 요청드렸더니 매우 빠르고 친절하게 대응해주셨습니다.
DAEYOON
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2024
6/10 - Được
Alexander
Đi cùng gia đình
25/02/2024
Thích: Tiện nghi phòng
Không thích: Nhân viên & dịch vụ
The house keeping only made the bed and didnt clean anything else. They left the trash in the room. The shower head was filthy, dirty, and had black stains.
Alexander
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 2, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 02/03/2024
Dear Alexander,Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the lapse in our housekeeping standards. Your feedback is invaluable, and we will address these issues promptly to ensure a cleaner and more comfortable experience for our guests. If there's anything specific you'd like us to address, please let us know. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to improve upon this during your next stay.
8/10 - Tốt
Khách đã xác thực
24/02/2024
Thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
청소상태가 진짜 별로
5성급 호텔에 맞지않게 청소상태가 특히 그릇류들 관리상태가 별로였어요.집이 아니니 어느정도 감안해도 3성급 레지던스 관리보다 못했어요..제가 사용한 방이 유독 그랬을 수 있어요..
컵에 루즈자국 그대로 있었으며 (하얀컵) 와인잔엔 커피가루 그대로 담겨있었어요..수건사이엔 타인의 머리카락 그대로..ㅜㅜ 그리고 화장실 화장지 질이 너무 진짜 별로예요.. 일반적 공중화장실 질보다 떨어져요..
가운 벨트가 넘 닳아서 곧 끓어지기 전이었구요
1박만 해서 데스크에 따로 요청은 안했습니다..
침구는 부드럽고 만족했어요.그걸로 점수는 다 드렸어요..방크기도 크고 전반적으로 모던하고 깔끔해요..
어르신들이 가면 객실전등 버튼 사용하기가 많이 불편하실거 같아요.. 전화기에 딸려있어요
Khách đã xác thực
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2024
10/10 - Xuất sắc
Sangyeun
20/02/2024
Sangyeun
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 27/02/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to write a review! We are glad to know that you had a pleasant stay; we always strive to give the best service experience to every customer. We hope to see you soon!
8/10 - Tốt
Sunghyun
Đi cùng gia đình
18/02/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Sunghyun
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 2, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 27/02/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to write a review! We are glad to know that you had a pleasant stay; we always strive to give the best service experience to every customer. We hope to see you soon!
8/10 - Tốt
Jiyoung
15/02/2024
Jiyoung
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 18/02/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
KOJI
14/02/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
KOJI
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 2, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 18/02/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 - Tốt
YONG JIN
08/02/2024
YONG JIN
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2024
Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 14/02/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
6/10 - Được
Choonghyuk
07/02/2024
Thích: Sạch sẽ, tiện nghi phòng
Choonghyuk
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 14/02/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
Khách đã xác thực
28/01/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Khách đã xác thực
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 1, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 28/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
2/10 - Tồi
Namwon
Khách đi công tác
28/01/2024
Không thích: Nhân viên & dịch vụ
드라이기없어서 회사 출장 시간에 늦었습니다
30분동안 기다렸고 5번 정도 콜하니 그제서야 오네요
Namwon
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 28/01/2024
Namwon 고객님께고객님의 솔직한 리뷰에 감사드립니다드라이어 미비로 인해 일어난 불편함에 대해 진심으로 사과드립니다. 이러한 상황이 회사 출장 일정에 영향을 미쳐서 정말 죄송합니다. 고객님의 소중한 시간을 존중하며, 더 좋은 경험을 제공할 수 있도록 개선해 나가겠습니다. 불편을 겪게 해드린 점에 대해 다시 한 번 사과의 말씀을 드리며, 앞으로는 이와 같은 문제가 재발하지 않도록 신속하게 대응하겠습니다.감사합니다.
10/10 - Xuất sắc
Byung-Dal
27/01/2024
Byung-Dal
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 28/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
CHANG HEE
25/01/2024
CHANG HEE
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 28/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
PNUYHTS
23/01/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
PNUYHTS
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 1, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 28/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
SUNGDAE
23/01/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
SUNGDAE
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 28/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
Yuna
23/01/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Yuna
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 28/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
6/10 - Được
young gu
Khách đi công tác
22/01/2024
Thích: Sạch sẽ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Không thích: Nhân viên & dịch vụ
프론트 직원의 대응, 사전 준비물이 있어야 하는 수영장과 헬스는 사용 가능하나 사우나는 안된다. 황당함. 사전 공지도 없었음.
young gu
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 28/01/2024
Young Gu 고객님께,고객님의 솔직한 리뷰에 감사드립니다.프론트 직원 대응 및 수영장, 헬스의 이용에 관한 부분에서 불편함을 느끼셨다는 것에 대해 안타까워하고 있습니다. 특히 사우나 이용이 불가하다는 점에 대해 사전 공지가 없었다는 점은 황당한 경험이 되었을 것으로 생각됩니다. 이에 대한 피드백은 저희에게 중요하며, 더 나은 서비스 제공을 위해 노력하겠습니다.다시 한 번 사과의 말씀을 드리며, 앞으로는 더 원활한 소통과 편리한 이용을 위해 노력하겠습니다. 감사합니다.
10/10 - Xuất sắc
YASUHIRO
22/01/2024
YASUHIRO
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 1, 2024
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 28/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 - Tốt
Ye-Eun
Đi cùng gia đình
11/01/2024
Thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Không thích: Sạch sẽ
청소가 미흡하여 먼지 머리카락 다수 발견되었어요. 직원은 매우 친절합니다.
Ye-Eun
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 1, 2024
Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 12/01/2024
고객님 안녕하십니까,저희 호텔을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사 드립니다. 우선 머리카락 때문에 고객님께서 투숙기간 동안 불편끼쳐드린 점 정말 죄송하게 생각합니다. 고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다
8/10 - Tốt
Cecilia
Khách đi công tác
11/01/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Cecilia
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 1, 2024
Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 12/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
Yona
10/01/2024
Yona
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 12/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
Yunjung
Đi cùng gia đình
08/01/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Yunjung
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 12/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 - Tốt
Hyung sup
08/01/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Hyung sup
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 12/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
Jaehyun
06/01/2024
Jaehyun
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024
Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 12/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
Namwon, Aurora
01/01/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Very good!
Namwon
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 11, 2023
Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 12/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
8/10 - Tốt
Khách đã xác thực
29/12/2023
Thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
침구에 일부 구멍이 나있는 것도 있었고 군데군데 먼지가 조금 있었습니다. 그래도 방은 넓고 쾌적하니 좋았습니다.
Khách đã xác thực
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2023
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 29/12/2023
고객님 안녕하십니까,저희 호텔을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사 드립니다. 즐겁고 기분 좋은 숙박을 하신 것을 알게되어 대단히 기쁘게 생각합니다.고견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하기를 기원합니다.감사합니다
10/10 - Xuất sắc
GongRok
26/12/2023
GongRok
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2023
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 21/01/2024
Dear Guest,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
DONGKI
Đi cùng gia đình
17/12/2023
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
가족들과 함께한 여행
역에서 가까운 접근성과 객실의 잘 관리된 내부의 곳곳 아주많은 관심과 노력이 보입니다
DONGKI
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2023
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 29/12/2023
고객님 안녕하십니까,저희 호텔을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 투숙 경험을 공유해 주셔서 감사 드립니다. 즐겁고 기분 좋은 숙박을 하신 것을 알게되어 대단히 기쁘게 생각합니다.고견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하기를 기원합니다.감사합니다
2/10 - Tồi
sunhaeng
Khách đi công tác
14/12/2023
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
sunhaeng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 10, 2023
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 29/12/2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!
10/10 - Xuất sắc
Kwang Joon
05/12/2023
Kwang Joon
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2023
-Cecile, Guest Experience Manager trả lời vào 12/12/2023
Dear Customer,Thank you staying at our hotel and taking the time to put a review! If you have the time to write a more detailed feedback, please let us know! We always strive to improve our service to offer the best experience possible to every customer!