"Het was een hele fijne locatie. Je loopt zo naar het centrum. Het fijne was het zwembad bij hotel. Het is wel mee te vergelijken met een bed&breakfast. Dan een echt hotel. Ze hebben dan ook geen restaurant. Maar wel een koeling waar je eventueel drankjes kunt kopen. Voor ons is dit helemaal goed! Wij gaan op vakantie toch heel graag samen uiteten.
Heel fijn en behulpzaam personeel. Het ontbijt is zeker lekker en goed Maar wel iedere dag hetzelfde. De laatste dag kwamen we er achter dat ze ook...
"Het was een hele fijne locatie. Je loopt zo naar het centrum. Het fijne was het zwembad bij hotel. Het is wel mee te vergelijken met een bed&breakfast. Dan een echt hotel. Ze hebben dan ook geen restaurant. Maar wel een koeling waar je eventueel drankjes kunt kopen. Voor ons is dit helemaal goed! Wij gaan op vakantie toch heel graag samen uiteten.
Heel fijn en behulpzaam personeel. Het ontbijt is zeker lekker en goed Maar wel iedere dag hetzelfde. De laatste dag kwamen we er achter dat ze ook...
femke