Căn hộ Premier | Bộ đồ giường cao cấp, chăn bông, két bảo mật tại phòng

Nhận xét về Căn hộ dịch vụ Gardenia Bích Câu

3 out of 5
Căn hộ dịch vụ Gardenia Bích Câu
48 Bích Câu, Hà Nội, Hà Nội

Nhận xét

8,2

Rất tốt

Đánh giá 10 - Xuất sắc. 5/10 nhận xét" "
Đánh giá 8 - Tốt. 3/10 nhận xét" "
Đánh giá 6 - Được. 1/10 nhận xét" "
Đánh giá 4 - Kém. 0/10 nhận xét" "
Đánh giá 2 - Tồi. 1/10 nhận xét" "

8,6/10

Sạch sẽ

8,6/10

Nhân viên & dịch vụ

10/10

Tiện nghi, dịch vụ

9,0/10

Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú

Nhận xét

8/10 - Tốt

Khách đã xác thực

Thích: Sạch sẽ, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2021

10/10 - Xuất sắc

Chang yi

Thích: Sạch sẽ, tiện nghi phòng
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 10, 2020

10/10 - Xuất sắc

Thu

Đi theo nhóm
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2020
Gardenia Bich Cau Management trả lời vào 09/03/2020
Thank you so much for your stay in Gardenia Bich Cau, I hope you have had great time in Hanoi! Thanks so much for your good feedback and we expect to serve you in near future!

10/10 - Xuất sắc

Iris

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
房間很大 像一個家的感覺 每天從外面回來能夠得到很好的放鬆 房間內擁有洗衣機和飲水機對我們旅人是很大的幫助
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 1, 2020
Gardenia Bich Cau Management trả lời vào 13/03/2020
Thanks for choosing our place for staying and we hope you have had great time in Hanoi. Your nice feedback will encourage us to improve and complete the service to customers. We expect to welcome you in Gardenia Bich Cau in the near future. All the best for you!!!

8/10 - Tốt

Eungrok

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Không thích: Nhân viên & dịch vụ
황당 - 예약한 3개 객실이 아닌 1개 객실에서 머물라고 하네요
숙박 시설 자체는 매우 깨끗했습니다. 그런데 제가 다른 가족들과 함께한 여행이라 객실 3개 예약을 했는데 체크인 시에 방 3개 딸린 큰 객실밖에 없으니 3가족이 함께 머물라는 황당한 상황을 경함했네요. 이유인 즉 제가 예약한 다른 2개 방의 시설이 고장이나서 사용할 수 없다는 어처구니 없는 변명을 대더라구요. 다른 호텔로 이동할 수도 없어 어쩔 수 없이 체크인했습니다. 나중에 다른 스텝에게 예약안된 방이 있는지 슬쩍 물어보니 모든 방이 예약 상태라고 합니다. 엉? 그렇다면 고의로 저희한테 큰방 1개를 주고 나머지 다른 방은 다른 사람에게 팔았다는 이야기인데... 여기 숙소에 여러 객실 예약하실 때는 동일한 예약자 이름으로 예약하지 마세요. 그리고 이런 경우 호텔스닷컴에서는 어떤 조치를 하시는지요?
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 12, 2019

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Nice and quiet place Near the centre Rooms are clean
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 12, 2019
Gardenia magagement team. trả lời vào 31/12/2019
Dear valued customer, Thank you so much for your great review and nice comments. Thank you again for your support us and we look forward to see you in near future.

8/10 - Tốt

Khách đã xác thực

Đi cùng gia đình
Thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Hotel for Family Trip
We stayed here for several days, overall experience is good. Here are some comments as belows: 1. location: Not in Hanoi Old Quarter, therefore if you want to buy some local tour trip you may need to go to Opera House or assigned location to pick you up. If take Grab would need 25k vnd~ 60k vnd(depend on the time) to Hồ Hoàn Kiếm. Local market around and there is a market on 1F so you can get some food easily. 2. No Toiletries provided, need bring your own Toothpaste, toothbrush etc. 3. Only provided 2 bath tower , if need more you could ask the front desk. But they may forget to change or bring another one in daily cleanness. 4. No breakfast provided, but you can buy food near by. 5. Size is ok for samll group of people, better for a small family. 6. Front Desk only can speak little English , you could use translate tool for communication. Overall it's good & cheaper than old Quarter, also good for family can stay and cook their own food.( the room also has washing machine)
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 12, 2019
Gardenia Management Board trả lời vào 23/12/2019
Dear Valued Customer, Thank you so much for your great review and detail comments. We'll try to complete the best service to customer. Thank you again for your support us and we look forward to see you back very soon.

10/10 - Xuất sắc

ASHOKA

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Gr8 stay & loved it.....
It was very nice staying in Gardenia with my family. Very friendly staff & excellent service. Near ti many olaces also. Very much suggest this place. Super market is getting open on the ground floor & this will be an added advantage .
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 11, 2019
Gardenia management team trả lời vào 29/11/2019
Dear Ashoka, Thank you so much for your great review and nice comments about our team members as well as our place. We look forward to welcoming you back to Gardenia in the near future. Warmest regards!

2/10 - Tồi

Khách đã xác thực

Lưu trú 2 đêm vào Tháng 10, 2019

6/10 - Được

Khách đã xác thực

Thích: Nhân viên & dịch vụ, tiện nghi phòng
Reasonable price
1. Good from a point of price. They have all new furniture and clean bedding. But if you take care of room service/clearness, you should book a hotel. They don't offer toothpaste or shampoo. Staffs are helpful and try to help us, but not everyone in that apartment speak English. Sometimes you need to use translation app. 2. I couldn't use the room I booked. Because there was a problem in the room. I really expected to use it but it was impossible, so I was a bit disappointed with it. However, I had talked about this problem with someone who works at the apartment in advance. So they offered 2 bedrooms apartment+1 bedroom apartment. From my point of view, it was their fault that couldn't offer right room, but they requested me to pay double deposit(of course they returned it to me when I did check-out) because I needed to use 2 apartment. Also, they told me that was their fault so they will offer me the service changing towels everyday, but the second day, I only got 2 towels for 4 people. 3. If you are Asian, you should bring your own sleeper.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 10, 2019
Gardenia Bich Cau Management trả lời vào 18/10/2019
Dear valued customer, Firstly, thank you so much for your review, we appreciate for all customer's experience, it helps us to improve and complete our service. We would like to send you our apology caused the inconvenience you had suffered. About your booking with 2 bedrooms apartment, there's a mistake with our system so we could not arrange the right room for you that time, that why we offered the solution to change into two of type 1-bedroom apartment. About our service, we'll be seriously to acknowledge your reviews and will try our best to bring the better service to our next customers and of course looking forward to welcome you again! Finally, I hope you have had great time in Hanoi. Thanks and Best regards!