Ngoại thất

Nhận xét về Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

4.5 out of 5
Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills
8-2-409 Road No 6 Banjara Hills, Hyderabad, Andhra Pradesh

Nhận xét

7,6

Tốt

Đánh giá 10 - Xuất sắc. 105/283 nhận xét" "
Đánh giá 8 - Tốt. 89/283 nhận xét" "
Đánh giá 6 - Được. 41/283 nhận xét" "
Đánh giá 4 - Kém. 22/283 nhận xét" "
Đánh giá 2 - Tồi. 26/283 nhận xét" "

8,0/10

Sạch sẽ

8,2/10

Nhân viên & dịch vụ

7,6/10

Tiện nghi, dịch vụ

7,8/10

Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú

7,2/10

Thân thiện với môi trường

Nhận xét

6/10 - Được

CESAR

Thích: Nhân viên & dịch vụ
Không thích: Sạch sẽ
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 5, 2024

10/10 - Xuất sắc

Kalyan Chakravarthy

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Everything is good. The hospitality, the staff…everything is good.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024

6/10 - Được

Satyajit, SANTA CLARA

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 2, 2024

10/10 - Xuất sắc

Alan John

Đi theo nhóm
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Overnight stay
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2024

6/10 - Được

Kaleem

Lưu trú 6 đêm vào Tháng 1, 2024

4/10 - Kém

Meghana

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2024

10/10 - Xuất sắc

RAJESH, Parker

Đi theo nhóm
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Nice
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 11, 2023

2/10 - Tồi

Salomon

Lưu trú 2 đêm vào Tháng 10, 2023

6/10 - Được

TALITA

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Good Choice!
I chose the hotel after an amazing experience in Coimbatore. Unfortunately wasn't the same experience. Don't get me wrong, it wasn't a bad experience but also wasn't as amazing as Coimbatore. Just want to mention specially Varsha with the amazing kindness and all the team at the restaurant. And special mention to Koushik in the front desk.
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 8, 2023

10/10 - Xuất sắc

Prasanna

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2023

4/10 - Kém

Nageswar, CASTAIC

Đi cùng gia đình
Thích: Tiện nghi, dịch vụ
Không thích: Nhân viên & dịch vụ
The room service was bad. they forget to fill toilet tissues, coffee, tea , sugar, etc. i needed to keep calling them. the magnetic rooms keys do not work very often. i rented three rooms for three nights for all my family members. all rooms had the same problem, the keys did. not work. the food is not that great, however the break fast was good a lot of options. poor maintenance.

8/10 - Tốt

Siddharth

Đi theo nhóm
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 10, 2022

2/10 - Tồi

Hymavathi

Thích: Nhân viên & dịch vụ
Không thích: Sạch sẽ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 10, 2022

6/10 - Được

anwesh

Không thích: Tiện nghi, dịch vụ
It shows as fiver start, not even to close to other five start hotels service and ambience. I am not happy with my stay and the amount I paid.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 8, 2022

10/10 - Xuất sắc

Russell

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
#
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 7, 2022

2/10 - Tồi

AMEESHA

Khách đi công tác
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Disappointed.
I had specifically asked for non smoking floor and a king bed. Both conditions not fulfilled and no message from them saying it's not possible. I was checking in at 10.15pm and obviously very tired so I urged then to aleast give me non smoking floor. Their smoking floor reeked of lingering smoke and tobacco smell. They said we don't necessarily follow or paid heed to requests which come from guests via booking portals. Found it strange. Anyways I didn't get the room of my choice and compromised. The next morning was bathroom disaster with drain blockage and flooding of the entire bathroom floor. The housekeeping apparently knew about it when I asked them to clean it. Overall a very disappointing stay.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 6, 2022

2/10 - Tồi

Arif

Đi cùng gia đình
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
The overall stay was terrible as service is extremely slow and cleaning is also terrible and the hotel need urgent renovation
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 6, 2022

4/10 - Kém

Tejovathi

Đi cùng gia đình
Not very comfortable and not cleanly.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2022

10/10 - Xuất sắc

Ashalatha

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2022

10/10 - Xuất sắc

Samadhan, Chicago

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2022

2/10 - Tồi

RAJESH

Đi theo nhóm, Khách đi công tác
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
It’s worst experience staying at this hotel. I checked out one day before in my earlier stay. Which was not compensated and check out procedures was not followed as per standards. I have reported my shoes are missing from my room, cleaning staff while cleaning they would have taken as garbage or other intentions I have no idea. They promised that they will be finding the item as soon as possible until now there is no response. Where you can see irregular staff , don’t know how to manage and there is no sign of customer satisfaction at all. They don’t respond and don’t care about anything.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2022

2/10 - Tồi

PrasannaKumar

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2022

10/10 - Xuất sắc

Gurbinder Singh

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 11, 2021

4/10 - Kém

Mahmoud

Thích: Sạch sẽ
Không thích: Tiện nghi phòng
الفندق جميل وخدمة جيده اجمالا من النظافة. لكن الشيئ المزعج هو لا عازل للاصوات فاصوات فتح ابواب الغرف تسمعها وعاليه مؤرقه اثناء النوم . بعد اغلاق الاضاءة للنوم تضاء الانوار ثانية بعد ان تكون غرقت بالنوم وفتستيقظ بسبب انقطاع الكهرباء واعتمادهم على الجنيريتور . اسوء شيىء ان لا انام جيدا لذلك تجربتى سيئة جدا مع فندق راديسون هذا الازعاج استمر مدة اقامتى ٤ ليالى
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 10, 2021

10/10 - Xuất sắc

Pradeep

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 8, 2021

2/10 - Tồi

Khách đã xác thực

Đi cùng gia đình
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ
This property is very poorly managed and staff is not experienced at all.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 6, 2021

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Excellent stay !! Great staff
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2021

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2021

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Đi cùng gia đình và trẻ nhỏ
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ
Supper Clean place with Excellent staff .. at the front desk (Metha , Fransis, Varsha , Bhavya just to mention a few ), house keeping (Vijay , Naga Joyhji), room service ... they have always been receiving me with a smile... very accommodative with all my requests .. the gym is highly safe esp Raja makes sure its sanatized ..will definitely come back here ..
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2021

2/10 - Tồi

Khách đã xác thực

Đi cùng gia đình, Khách đi công tác
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Need to be upgraded . We were very happy with Radisson in Chennai , but very displeased with Hyderabad branch .
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 2, 2021
Team Radisson Blu Banjara Hills trả lời vào 16/03/2021
Dear valued guest, We are dissapointed to hear that your stay with us was less than acceptable and for that we apologise. We endeavour to go above and beyond to ensure guest satisfaction and we would like to use this opportunity to learn how we may serve you better in the future. Please do get in touch with us on the phone, through e-mail or on this forum so we can better understand the issues you faced during your stay. Best regards,

2/10 - Tồi

Nusrath

Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2021

8/10 - Tốt

Krishna Prema

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 1, 2021
The Radisson Blu Plaza Hotel Banjara Hills trả lời vào 20/01/2021
Dear Guest, Thank your for your feedback and we hope you stay with us again soon. Best Regards

6/10 - Được

Mohammed

Đi cùng gia đình, Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, tiện nghi phòng
The service would have been much better, it was not that great had to request few times to get things done
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 12, 2020
Team Radisson Blu Banjara Hills trả lời vào 04/01/2021
Dear Mr. Mohammed We at Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills sincerely appreciate your valuable feedback, which is vital for us to ensure that we keep improving our services. We have noted your comments will pass on your kind feedback. It will be our pleasure to serve you again. Please do not hesitate to contact us regarding any further feedback or comments you may have Best regards, Team Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

10/10 - Xuất sắc

sah, india

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
the house keeping staff are so obedient and are always on time . Mr Vijay and Mr Kamal who are the house keeping staff have done really a good standard services through out my stay.
Lưu trú 7 đêm vào Tháng 11, 2020
Team Radisson Blu Banjara Hills trả lời vào 04/01/2021
Dear Valued guest We at Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills sincerely appreciate your valuable feedback, which is vital for us to ensure that we keep improving our services. We have noted your comments will pass on your kind feedback. It will be our pleasure to serve you again. Please do not hesitate to contact us regarding any further feedback or comments you may have Best regards, Team Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

2/10 - Tồi

Khách đã xác thực

Lưu trú 2 đêm vào Tháng 9, 2020
Team Radisson Blu Banjara Hills trả lời vào 30/09/2020
Dear Guest, We at Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills, regret that your experience with us did not meet your expectations. We request you to please share your best available contact number with us. We would like to have a word with you at a time of your convenience, to understand your feedback better. Feedback from guests like you is extremely valuable for us, as it helps us improve our services. We endeavor to go above and beyond in everything that we do, and guest satisfaction is our highest priority. We request you to give us another opportunity to serve you. And please accept our sincere apologies for the inconvenience caused to you. Best regards

10/10 - Xuất sắc

Mohammedshoaib, Hyderabad

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I love the hotel and their service i like the food also i have stay many time in this hotel
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 8, 2020
Team Radisson Blu Banjara Hills trả lời vào 30/09/2020
Dear Mr. Mohammed Shoaib We at Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills, sincerely appreciate and genuinely value the feedback that you have provided and we thank you for taking the time out to pen it down online. We are excited to have been able to provide you with an experience that was positive and are glad you enjoyed the food and service. We look forward to having you visit us again in the future! Please do not hesitate to contact us with any further feedback. It will be our pleasure to serve you again. Best regards

4/10 - Kém

Khách đã xác thực

Đi cùng gia đình
Không thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Pros - location is quiet. Nice entrance and lobby. Spacious rooms . Complementary car service to GVK mall Cons - definitely not 5*. Room was dated. Bathroom dated with dirty bath. Towels were threadbare . Service not 5 * either. We had booked for 3 people. Room was only set up for 2 people. When we asked for extra cups and water this was questioned. Extra towels and bed were provided quickly. But on day 2 again they only left toweling for 2! There was no air con in bathroom despite asking this to be looked at no action was taken
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 3, 2020

6/10 - Được

Khách đã xác thực

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, tiện nghi phòng
OK OK
It was OK Stay but the rooms was not Good in the sense that it was too big room but light was very less. Only 2 people can sleep. 3rd person is claimed to be sleep as per website but can't sleep w/o an Extra bed.Expensive stay considering the price I paid.
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 3, 2020

8/10 - Tốt

Rohit

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
The AC in the room needs immediate service as cooling was bad... I started sweating in middle of the night ... Although the temperature was set on 19 degrees. Room needs renovation as the furniture looks pretty old..
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 2, 2020

8/10 - Tốt

Venkat

Khách đi công tác
Thích: Nhân viên & dịch vụ
Staff are very caring. Give attention to concerns and welcoming. Their too much kindness taken advantage by guests who don't follow rules such as no smoking. It cause inconvenience to other guests. They should enforce non smoking rules in the rooms and hallways.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2020

10/10 - Xuất sắc

Harshita

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 2, 2020

8/10 - Tốt

Christian

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 2, 2020
Medha trả lời vào 14/02/2020
Dear Guest, Warm greetings from Radisson Blu Plaza Banjara Hills! Thank you for choosing Radisson Blu Plaza for your stay. We are grateful to you for taking out your time & providing us with your valuable feedback. We have informed the team about your positive comments and they are delighted to know that you enjoyed the stay with us. We look forward to seeing you at the Radisson Plaza Blu Banjara Hills again! Warm regards, Medhatithi Bhattacharjee Rooms Division Manager Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

8/10 - Tốt

Khách đã xác thực

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi phòng
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 1, 2020
Medha trả lời vào 14/02/2020
Dear Guest, Warm greetings from Radisson Blu Plaza Banjara Hills! We are grateful to you for taking out your time & sharing your valuable feedback with us. We are glad to know that you enjoyed the stay with us. Your comments have been conveyed to the team and your encouraging words have really given the team a shot in the arm! We look forward to seeing you at the Radisson Blu Plaza Banjara Hills again! Warm regards, Medhatithi Bhattacharjee Rooms Division Manager Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

4/10 - Kém

Daniel

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, tiện nghi phòng
Không thích: Nhân viên & dịch vụ
Not satisfied at all
Very unhappy with airport pick up service : they came 30 mn late ,had a very bad car ,no mineral water no tissue and 3 times more expensive than a prepaid cab Also no complimemtary fruit plater unlike all other major 5 stars hotels in India Breads and croissants at breakfast are very average quality : the baker should get lessons from french or german baker Female staff at the reception should learn how to smile and grant guests Beside that male staff are friendly and airport drop was correct ( nice car nice driver but still no mineral water and no tissue unlike most 5 stars hotel cars) Value for money not so great too
Lưu trú 5 đêm vào Tháng 1, 2020
medha trả lời vào 14/02/2020
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Plaza Banjara Hills! We are grateful to you for taking out your time & sharing your valuable feedback with us. We have made a note of your comments and regret the inconvenience you experienced. We have initiated corrective action and sincerely hope that you will choose Radisson Blu Plaza for your next stay in Hyderabad. Team Radisson Blu Plaza looks forward to welcoming you back! Warm regards, Medhatithi Bhattacharjee Rooms Division Manager Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

10/10 - Xuất sắc

Saka, Hyderabad

Đi cùng gia đình, Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Superb much recommended to stay and enjoy the hotel
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 1, 2020
Medha trả lời vào 14/02/2020
Dear Guest, Warm greetings from the Radisson Blu Plaza Hotel, Hyderabad! Thank you for choosing Radisson Blu Plaza for your stay. We are glad to know you enjoyed your stay with us. Your rating of 5 has given the team a shot in the arm! We look forward to seeing you at the Radisson Blu Plaza during your next visit to Hyderabad. Warm regards, Medhatithi Bhattacharjee Rooms Division Manager Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

10/10 - Xuất sắc

Chin Lian

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Great room worth for.money
The hotel room is great, clean and confort. Lobby not too crowded. Only problem is water heater hard to tune either too hot or too cold
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 1, 2020
Medha trả lời vào 14/02/2020
Dear Guest, Warm greetings from Radisson Blu Plaza Banjara Hills! We are grateful to you for taking out your time & sharing your valuable feedback with us. We are glad to know that you enjoyed the stay with us. Your comments have been conveyed to the team and your encouraging words have really given the team a shot in the arm! We look forward to seeing you at the Radisson Blu Plaza Banjara Hills again! Warm regards, Medhatithi Bhattacharjee Rooms Division Manager Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

10/10 - Xuất sắc

Hozefa

Lưu trú 5 đêm vào Tháng 12, 2019

8/10 - Tốt

Seema

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Staff friendly courteous, good service - nice pool and gym and lobby - large spacious rooms family friendly . Little musky odor in the rooms section and cleanliness and upkeep of rooms maybe 4 not 5 on 5,overall good experience.
Lưu trú 5 đêm vào Tháng 12, 2019
Medha trả lời vào 14/02/2020
Dear Guest, Warm greetings from Radisson Blu Plaza Banjara Hills! It was a pleasure having you with us and your appreciation for the hotel & services has indeed boosted our morale. This has helped us to raise our benchmark for providing quality service & achieved new milestones. We are committed towards service excellence and continuously strive to give our guest a home away from home. We look forward to welcome you at the Radisson Blu Plaza again! Warm regards, Medhatithi Bhattacharjee Rooms Division Manager Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

2/10 - Tồi

Ibrahim

Khách đi công tác
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Very bad experience
It was the worst place I ever been to
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 12, 2019
Medha trả lời vào 14/02/2020
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Plaza Banjara Hills! We are grateful to you for taking out your time & sharing your valuable feedback with us. We have made a note of your comments and regret the inconvenience you experienced. We have initiated corrective action and sincerely hope that you will choose Radisson Blu Plaza for your next stay in Hyderabad. Team Radisson Blu Plaza looks forward to welcoming you back! Warm regards, Medhatithi Bhattacharjee Rooms Division Manager Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Đi theo nhóm
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
It is a very nice hotel, good food and good location.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2019
Medha trả lời vào 14/02/2020
Dear Guest, Warm greetings from Radisson Blu Plaza Banjara Hills! Thank you for choosing Radisson Blu Plaza for your stay. We are grateful to you for taking out your time & providing us with your valuable feedback. We have informed the team about your positive comments and they are delighted to know that you enjoyed the stay with us. We look forward to seeing you at the Radisson Plaza Blu Banjara Hills again! Warm regards, Medhatithi Bhattacharjee Rooms Division Manager Radisson Blu Plaza Hotel Hyderabad Banjara Hills