"Rummen hade några saker som var trasiga och det var lite smutsigt i rummen men efter dialog med värden löste sig det mesta. Nya ägare som vill göra allt rätt. Trevlig värd. "
"Rummen hade några saker som var trasiga och det var lite smutsigt i rummen men efter dialog med värden löste sig det mesta. Nya ägare som vill göra allt rätt. Trevlig värd. "