96B5/4 Trần Phú, Lộc Thọ, Nha Trang, Tỉnh Khánh Hòa
Nhận xét
5,6
Tất cả nhận xét được hiển thị đều là từ trải nghiệm thật của khách. Chỉ những khách đã đặt kỳ lưu trú với chúng tôi mới có thể gửi nhận xét. Chúng tôi xác thực nhận xét theo nguyên tắc của mình và đăng tất cả nhận xét, dù tích cực hay tiêu cực.Thông tin thêmMở trong cửa sổ mới
Đánh giá 10 - Xuất sắc. 1/5 nhận xét" "
10 - Xuất sắc
1
Đánh giá 8 - Tốt. 1/5 nhận xét" "
8 - Tốt
1
Đánh giá 6 - Được. 0/5 nhận xét" "
6 - Được
0
Đánh giá 4 - Kém. 2/5 nhận xét" "
4 - Kém
2
Đánh giá 2 - Tồi. 1/5 nhận xét" "
2 - Tồi
1
6,4/10
Sạch sẽ
6,4/10
Nhân viên & dịch vụ
5,6/10
Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Nhận xét
10/10 - Xuất sắc
Gary
14/08/2018
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
We enjoyed our stay at the Majestic Premium only recently opened for business, well positioned to the beach and restaurants and friendly staff
Gary
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 7, 2018
Sales and Marketing Department trả lời vào 16/08/2018
Dear Mr. Gary,
Thank you for your comment.
Majestic Premium Hotel is always interested in hearing the comments of its guests and we are glad that you wrote to us.
Your comment will motivate us to work harder and better. We hope that we will continue to receive your custom and see you again on your next holiday.
Thank you very much!
Ms. Phuong - Sales Manager
2/10 - Tồi
jessica
31/07/2018
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
1-2 star
Shocking! I want my money back! It’s a 2 star hotel. My supplier wouldn’t even let me stay in the hotel so they took my place and put me up in another hotel! People were sleeping in the lobby! The pool area was a mess! The gym was tiny and you couldn’t even get past All the cushions! It was noisy and down some dodgy street! It’s not 5 star as represented!
jessica
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 7, 2018
Sales and Marketing Department trả lời vào 05/08/2018
Dear Ms. Jessica,
Thank you for your comments.
I apologize for the problems that you encountered during your last stay.
This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made. If it is convenient, I would like to discuss your experience further, so that I might learn more about how to improve our property and service for you and our other guests.
Thank you for staying with us, and we look forward to another chance to serve you.
Best Regards,
Sales Deparment
8/10 - Tốt
Timothy
29/06/2018
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
The majestic premium is a brand new hotel , and yet to be completed , so there were interruptions and constant waiting for the lift due to tradesmen .
But having said that the hotel staff were very helpful , very pleasant and they made our stay enjoyable , we would definitely stay there again , Tim
Timothy
Lưu trú 10 đêm vào Tháng 6, 2018
Sales and Marketing Department trả lời vào 02/07/2018
Dear Mr. Tim,
Thank you for your comment.
Majestic Premium Hotel is always interested in hearing the comments of its guests and we are glad that you wrote to us.
Your comment will motivate us to work harder and better.
We hope that we will continue to receive your custom and see you again on your next holiday.
Thank you very much!
Ms. Phuong
4/10 - Kém
Khách đã xác thực
10/06/2018
Không thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Khách đã xác thực
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 6, 2018
Sales and Marketing Department trả lời vào 13/06/2018
Dear Value Guest,
We are extremely sorry for your inconvenience because of the durty and noisy of surrounding areas.
We apologize that you were unhappy.
We will work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know!
4/10 - Kém
Hiroshi
08/06/2018
Không thích: Sạch sẽ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Sales and Marketing Department trả lời vào 11/06/2018
Dear Value Guest,
We are extremely sorry for your inconvenience because of the durty and noisy of surrounding areas.
We apologize that you were unhappy.
We will work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know!