"God beliggenhet. Høflig og hyggelig personale. Enkel, men god frokost. Rommet var rent og ok standard. Det var imidlertid veldig kaldt gjennom hele mitt todagers opphold. Jeg måtte sove med pysj og fleezegenser. "
"God beliggenhet. Høflig og hyggelig personale. Enkel, men god frokost. Rommet var rent og ok standard. Det var imidlertid veldig kaldt gjennom hele mitt todagers opphold. Jeg måtte sove med pysj og fleezegenser. "
Mari