Tất cả nhận xét được hiển thị đều là từ trải nghiệm thật của khách. Chỉ những khách đã đặt kỳ lưu trú với chúng tôi mới có thể gửi nhận xét. Chúng tôi xác thực nhận xét theo nguyên tắc của mình và đăng tất cả nhận xét, dù tích cực hay tiêu cực.Thông tin thêmMở trong cửa sổ mới
Đánh giá 10 - Xuất sắc. 715/1079 nhận xét" "
10 - Xuất sắc
715
Đánh giá 8 - Tốt. 250/1079 nhận xét" "
8 - Tốt
250
Đánh giá 6 - Được. 70/1079 nhận xét" "
6 - Được
70
Đánh giá 4 - Kém. 29/1079 nhận xét" "
4 - Kém
29
Đánh giá 2 - Tồi. 15/1079 nhận xét" "
2 - Tồi
15
9,4/10
Sạch sẽ
9,4/10
Nhân viên & dịch vụ
9,0/10
Tiện nghi, dịch vụ
8,8/10
Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
8,8/10
Thân thiện với môi trường
Nhận xét
10/10 - Xuất sắc
Peter
05/02/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Peter
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 2, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 06/02/2024
Dear Peter, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Daniel
Đi cùng bạn đồng hành
24/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Night life. Hotel was nice but rain construction and wife on crutches made getting around little difficult
Daniel
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2024
10/10 - Xuất sắc
David
22/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
David
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 24/05/2024
Dear Mr. David, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Ali, Northridge
20/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Amazing staff and location, dining options are limited due to construction but overall it was an amazing experience
Thank you
Ali
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 23/05/2024
Dear Mr. Ali, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Vincent
18/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I enjoyed my stay at the Landmark hotel. The staff is friendly and standing by to assist. Very close to the train, money exchange, and nightlife. The breakfast buffet is very good and the customer service is the best.
Vincent
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 20/05/2024
Dear Vincent, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Asheesh Kumar
15/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Everything
Asheesh Kumar
Lưu trú 5 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 20/05/2024
Dear Asheesh Kumar, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Elmer
Đi theo nhóm
14/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Excellent customer service
Elmer
Lưu trú 5 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/05/2024
Dear Elmer, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Brian
13/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Rooms were very clean, comfortable and quiet.
Brian
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 14/05/2024
Dear Brian, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 - Được
Madeni
12/05/2024
Không thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Nice staff
Madeni
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Madeni, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Saito
10/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Very good!
Saito
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Saito, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Tommy, Hamburg
10/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Tommy
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Tommy, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Wendy
Đi cùng bạn đồng hành
05/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lovely hotel but as soon as you step outside you are on an extremely busy road with heavy traffic all day
Wendy
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 08/05/2024
Dear Wendy, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Ian
04/05/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Ian
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
10/10 - Xuất sắc
Eric
30/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
.
Eric
Lưu trú 8 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/05/2024
Dear Eric, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Kim R
Đi cùng bạn đồng hành
30/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
The Landmark is going through renovation, which is fine. The area close by, has a loud Night Clubs. You can definitely hear them way into the night. I enjoyed my three stays while in Bangkok.
Kim R
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/05/2024
Dear Kim R, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 - Tốt
Natasha
Đi cùng bạn đồng hành
26/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I was upgraded to a fantastic room. I was very appreciative. The hotel is undergoing renovations which are needed. Once completed, it will shine bright again
Natasha
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 29/04/2024
Dear Natasha, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Bradford
26/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Property under some reconstruction but you wouldn’t know it.
Bradford
Lưu trú 8 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 29/04/2024
Dear Bradford, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
浩和
26/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
ナナ駅から5分
歓楽街に近く誘惑が多い楽しい地域
ラウンジはお粥があります。
浩和
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 29/04/2024
Dear 浩和, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Masud
26/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Great hotel. Very clean and conveniently located!
Masud
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 29/04/2024
Dear Masud, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Theodore, Honolulu
26/04/2024
Theodore
Lưu trú 10 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 16/05/2024
Dear Theodore, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Elizabeth
Đi theo nhóm
25/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Very well located, kind employees and good food. Having a pool was great for the warm afternoons. The rooms had great views of the city
Elizabeth
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 26/04/2024
Dear Elizabeth, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Theodore, Honolulu
Đi cùng gia đình
23/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I have stayed here for 20 years. Great property and access to the over head train
Theodore
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 24/04/2024
Dear Theodore, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 - Được
Bruce, Tamuning
23/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Big construction
Bruce
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 24/04/2024
Dear Bruce, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Tylon
22/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
This was a great hotel experience. The staff made my first visit to Bangkok rememorable. Thank you!
Tylon
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 22/04/2024
Dear Tylon, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 - Được
Hing Lun
21/04/2024
Thích: Nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Hing Lun
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Hing Lun, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Michael
20/04/2024
Michael
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Michael, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Yusuke
20/04/2024
Thích: Nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
良かった
Yusuke
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 22/04/2024
Dear Yusuke, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 - Tốt
Hiroaki, sakaisi
16/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ
朝食レストランがない
Hiroaki
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 17/04/2024
Dear Tanmay, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
4/10 - Kém
Gian
Đi cùng gia đình
15/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
During booking nobody informs me that that the Hotel under works in progress
Gian
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 17/04/2024
Dear Gian, Thank you very much for staying with us recently. I am sorry that you were disappointed with your stay due to our public area upgrades taking place. In addition, that you did not see any of the notices that we have posted to our website and also to the major online travel agents such as Booking. We value our customers greatly and have been proactive since the beginning of these refurbishments to communicate the works that are taking place. We have also taken measures to mitigate the inconvenience caused to minimize the affect to the guest stay. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Haider
15/04/2024
Haider
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 08/05/2024
Dear Haider, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Robert
Đi cùng bạn đồng hành
14/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Great hotel with superb views from restaurant. Good pool and really nice spa
Robert
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/04/2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 - Được
yi san
14/04/2024
Thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
yi san
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/04/2024
Dear Yi San, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 - Tốt
Edward
13/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Edward
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 2, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 08/05/2024
Dear Edward, Thank you for this 4/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 - Tốt
Bjorn
13/04/2024
Thích: Sạch sẽ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Currently under construction. Noisy room. Not sound proof to street noise.
No upgrades
Bjorn
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/04/2024
Dear Bjorn, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Robert
Đi cùng bạn đồng hành
12/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Excellent hotel. Everything great concerns are spa closing early not a problem and long wait at nice restaurant hardly anything bad everything very good here highly recommend
Robert
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/04/2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 - Được
Tak Yuen
10/04/2024
Tak Yuen
Lưu trú 5 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/05/2024
Dear Tak Yuen, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Jacob, Riverbank
09/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Awesome hotel. It’s beautiful. Staffs helpful. It’s right next to everything. The AC worked like a champ in this hotel I loved it. Straight ice box 👌 awesome breakfast with a kings view of the city . 10/10 I’d stay again!
Jacob
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 10/04/2024
Dear Jacob, Thank you so much for your patronage and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 - Tốt
Louise J
08/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Convenient hotel undergoing renovations of lobby.
Louise J
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Louise, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Matthew, Victorville
07/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Great location and great clean hotel.
Matthew
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Matthew, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Olav
Đi cùng bạn đồng hành
06/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
This was a fantastic hotel that delivered on all levels. The executive lounge had great food and cocktails. Service was friendly and efficient. The room had a comfortable mattress, spacious bathroom and a proper office chair. The Landmark checked all the boxes for us, so we'll be back.
Olav
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Olav, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 - Tốt
Udawattage Dinesh Chaminda, Singapore
Đi cùng bạn đồng hành
06/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ
Great location for the party area and not too far from the shopping district too. Train station is nearby too. Just a shame that the room was a bit noisy.
Udawattage Dinesh Chaminda
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 2, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Udawattage Dinesh Chaminda, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Cameron
06/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
The Landmark is a beautiful hotel in the Sukhumvit area.
It's walkable to many tourist attractions on Sukhumvit.
The breakfast buffet is incredible. The rooms are very nice.
Cameron
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2023
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Cameron, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
4/10 - Kém
keiko
Đi cùng gia đình và trẻ nhỏ
05/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Dear Keiko, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Brian
Khách đi công tác
04/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Nice property. Quiet clean comfortable.
Brian
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 05/04/2024
Dear Brian, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Kristoffer, Malate
03/04/2024
Kristoffer
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 24/04/2024
Dear Kristoffer, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 - Được
Nate
Khách đi công tác, Đi cùng bạn đồng hành
03/04/2024
Thích: Nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
The ac in the room struggled. The mattress was old and uncomfortable. The property felt expensive
Nate
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 05/04/2024
Dear Nate, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Geir
03/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I know Landmark from many years back but have never stayed. So nice and I would love to come back.
Good luck with the outside renovations, to Landmark.
Geir
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 04/04/2024
Dear Geir, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 - Tốt
Hayley
Đi cùng gia đình
03/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Staff service was excellent. Extremely polite and always helpful. Hotel is right next to Nana BTS station, which was handy for getting around when the traffic looked bad! Some building work going on, but no major inconvenience. Room was comfortable. Would stay again.
Hayley
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 04/04/2024
Dear Hayley, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 - Tốt
philip
02/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Nice stay as always. Much work being done which was disappointing for the outside dining. Room very nice apart from TV size and reception was rubbish.
philip
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/04/2024
Dear Philip, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 - Xuất sắc
Maz
01/04/2024
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Always a great hotel to relax 😌 A little expensive but expected, club facilities is great with finger food and cocktails in the evenings. Great views of Bangkok from the top floor and the late checkout for club rooms is great.
Maz
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/04/2024
Dear Maz, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager