Ngoại thất

Nhận xét về The Landmark Bangkok

4.5 out of 5
The Landmark Bangkok
138 Sukhumvit Road, Bangkok, Bangkok

Nhận xét

9,2

Tuyệt vời

Đánh giá 10 - Xuất sắc. 715/1079 nhận xét" "
Đánh giá 8 - Tốt. 250/1079 nhận xét" "
Đánh giá 6 - Được. 70/1079 nhận xét" "
Đánh giá 4 - Kém. 29/1079 nhận xét" "
Đánh giá 2 - Tồi. 15/1079 nhận xét" "

9,4/10

Sạch sẽ

9,4/10

Nhân viên & dịch vụ

9,0/10

Tiện nghi, dịch vụ

8,8/10

Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú

8,8/10

Thân thiện với môi trường

Nhận xét

10/10 - Xuất sắc

Peter

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 2, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 06/02/2024
Dear Peter, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Daniel

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Night life. Hotel was nice but rain construction and wife on crutches made getting around little difficult
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2024

10/10 - Xuất sắc

David

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 24/05/2024
Dear Mr. David, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Ali, Northridge

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Amazing staff and location, dining options are limited due to construction but overall it was an amazing experience Thank you
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 23/05/2024
Dear Mr. Ali, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Vincent

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I enjoyed my stay at the Landmark hotel. The staff is friendly and standing by to assist. Very close to the train, money exchange, and nightlife. The breakfast buffet is very good and the customer service is the best.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 20/05/2024
Dear Vincent, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Asheesh Kumar

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Everything
Lưu trú 5 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 20/05/2024
Dear Asheesh Kumar, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Elmer

Đi theo nhóm
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Excellent customer service
Lưu trú 5 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/05/2024
Dear Elmer, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Brian

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Rooms were very clean, comfortable and quiet.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 14/05/2024
Dear Brian, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 - Được

Madeni

Không thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Nice staff
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Madeni, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Saito

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Very good!
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 5, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Saito, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Tommy, Hamburg

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Tommy, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Wendy

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lovely hotel but as soon as you step outside you are on an extremely busy road with heavy traffic all day
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 08/05/2024
Dear Wendy, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Ian

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024

10/10 - Xuất sắc

Eric

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
.
Lưu trú 8 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/05/2024
Dear Eric, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Kim R

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
The Landmark is going through renovation, which is fine. The area close by, has a loud Night Clubs. You can definitely hear them way into the night. I enjoyed my three stays while in Bangkok.
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/05/2024
Dear Kim R, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 - Tốt

Natasha

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I was upgraded to a fantastic room. I was very appreciative. The hotel is undergoing renovations which are needed. Once completed, it will shine bright again
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 29/04/2024
Dear Natasha, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Bradford

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Property under some reconstruction but you wouldn’t know it.
Lưu trú 8 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 29/04/2024
Dear Bradford, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

浩和

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
ナナ駅から5分  歓楽街に近く誘惑が多い楽しい地域 ラウンジはお粥があります。
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 29/04/2024
Dear 浩和, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Masud

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Great hotel. Very clean and conveniently located!
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 29/04/2024
Dear Masud, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Theodore, Honolulu

Lưu trú 10 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 16/05/2024
Dear Theodore, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Elizabeth

Đi theo nhóm
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Very well located, kind employees and good food. Having a pool was great for the warm afternoons. The rooms had great views of the city
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 26/04/2024
Dear Elizabeth, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Theodore, Honolulu

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I have stayed here for 20 years. Great property and access to the over head train
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 24/04/2024
Dear Theodore, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 - Được

Bruce, Tamuning

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Big construction
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 24/04/2024
Dear Bruce, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Tylon

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
This was a great hotel experience. The staff made my first visit to Bangkok rememorable. Thank you!
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 22/04/2024
Dear Tylon, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 - Được

Hing Lun

Thích: Nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Hing Lun, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Michael

Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 13/05/2024
Dear Michael, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Yusuke

Thích: Nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
良かった
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 22/04/2024
Dear Yusuke, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 - Tốt

Hiroaki, sakaisi

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ
朝食レストランがない
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 17/04/2024
Dear Tanmay, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

4/10 - Kém

Gian

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
During booking nobody informs me that that the Hotel under works in progress
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 17/04/2024
Dear Gian, Thank you very much for staying with us recently. I am sorry that you were disappointed with your stay due to our public area upgrades taking place. In addition, that you did not see any of the notices that we have posted to our website and also to the major online travel agents such as Booking. We value our customers greatly and have been proactive since the beginning of these refurbishments to communicate the works that are taking place. We have also taken measures to mitigate the inconvenience caused to minimize the affect to the guest stay. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Haider

Lưu trú 6 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 08/05/2024
Dear Haider, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Robert

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Great hotel with superb views from restaurant. Good pool and really nice spa
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/04/2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 - Được

yi san

Thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/04/2024
Dear Yi San, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 - Tốt

Edward

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 2, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 08/05/2024
Dear Edward, Thank you for this 4/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 - Tốt

Bjorn

Thích: Sạch sẽ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Currently under construction. Noisy room. Not sound proof to street noise. No upgrades
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/04/2024
Dear Bjorn, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Robert

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Excellent hotel. Everything great concerns are spa closing early not a problem and long wait at nice restaurant hardly anything bad everything very good here highly recommend
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 15/04/2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 - Được

Tak Yuen

Lưu trú 5 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/05/2024
Dear Tak Yuen, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Jacob, Riverbank

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Awesome hotel. It’s beautiful. Staffs helpful. It’s right next to everything. The AC worked like a champ in this hotel I loved it. Straight ice box 👌 awesome breakfast with a kings view of the city . 10/10 I’d stay again!
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 10/04/2024
Dear Jacob, Thank you so much for your patronage and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 - Tốt

Louise J

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Convenient hotel undergoing renovations of lobby.
Lưu trú 6 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Louise, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Matthew, Victorville

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Great location and great clean hotel.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Matthew, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Olav

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
This was a fantastic hotel that delivered on all levels. The executive lounge had great food and cocktails. Service was friendly and efficient. The room had a comfortable mattress, spacious bathroom and a proper office chair. The Landmark checked all the boxes for us, so we'll be back.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Olav, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 - Tốt

Udawattage Dinesh Chaminda, Singapore

Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ
Great location for the party area and not too far from the shopping district too. Train station is nearby too. Just a shame that the room was a bit noisy.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 2, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Udawattage Dinesh Chaminda, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Cameron

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
The Landmark is a beautiful hotel in the Sukhumvit area. It's walkable to many tourist attractions on Sukhumvit. The breakfast buffet is incredible. The rooms are very nice.
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2023
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Cameron, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

4/10 - Kém

keiko

Đi cùng gia đình và trẻ nhỏ
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
⚫︎シャワーヘッドとホースの間からかなりの勢いで水漏れしていた ⚫︎コンセント差し口が外れてかけていた ⚫︎ベット近くにコンセントがない ⚫︎外装工事中により、ホテルの全体感がわからなかった
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 09/04/2024
Dear Keiko, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Brian

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Nice property. Quiet clean comfortable.
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 05/04/2024
Dear Brian, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Kristoffer, Malate

Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 24/04/2024
Dear Kristoffer, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 - Được

Nate

Khách đi công tác, Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
The ac in the room struggled. The mattress was old and uncomfortable. The property felt expensive
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 05/04/2024
Dear Nate, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your recent stay at The Landmark Bangkok. Please accept our sincere apologies for not meeting your service expectations along with our own. I will review this matter with our team for immediate improvements. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Geir

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
I know Landmark from many years back but have never stayed. So nice and I would love to come back. Good luck with the outside renovations, to Landmark.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 04/04/2024
Dear Geir, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 - Tốt

Hayley

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Staff service was excellent. Extremely polite and always helpful. Hotel is right next to Nana BTS station, which was handy for getting around when the traffic looked bad! Some building work going on, but no major inconvenience. Room was comfortable. Would stay again.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 04/04/2024
Dear Hayley, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 - Tốt

philip

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Nice stay as always. Much work being done which was disappointing for the outside dining. Room very nice apart from TV size and reception was rubbish.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/04/2024
Dear Philip, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 - Xuất sắc

Maz

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Always a great hotel to relax 😌 A little expensive but expected, club facilities is great with finger food and cocktails in the evenings. Great views of Bangkok from the top floor and the late checkout for club rooms is great.
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 3, 2024
Francis Zimmerman trả lời vào 02/04/2024
Dear Maz, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager