Mặt tiền nơi lưu trú

Nhận xét về Khách sạn Công Đoàn Việt Nam Hà Nội

3.5 out of 5
Khách sạn Công Đoàn Việt Nam Hà Nội
14 Trần Bình Trọng, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Nhận xét

5,0
Đánh giá 10 - Xuất sắc. 0/4 nhận xét" "
Đánh giá 8 - Tốt. 1/4 nhận xét" "
Đánh giá 6 - Được. 1/4 nhận xét" "
Đánh giá 4 - Kém. 1/4 nhận xét" "
Đánh giá 2 - Tồi. 1/4 nhận xét" "

4,6/10

Sạch sẽ

4,6/10

Nhân viên & dịch vụ

6,0/10

Tiện nghi, dịch vụ

5,0/10

Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú

Nhận xét

8/10 - Tốt

Khách đã xác thực

Khách đi công tác, Đi cùng gia đình và trẻ nhỏ
Thích: Nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Không gian rộng rãi, thuận tiện đi lại. Khăn tắm và ga giường bị cũ. Phòng vệ sinh bị hôi.
Lưu trú 7 đêm vào Tháng 8, 2019

6/10 - Được

Khách đã xác thực

部屋は広く清潔。ただ全体的に古い感じ。値段もやや高め。
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 12, 2019

4/10 - Kém

Minh

Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Where is customer services?
We were standings in front the reception desk after breakfast; 2 of the hostesses were debating, the third one was on her mobile phone talking! All of them talk so loud that we could over hear their conversation about their personal. We just standing in front of them for 5 minutes finally 1 of the hostesses with a sudden stop turn around and asked us: “What do you want?” ……. We were very interesting to known what kinds of trainings they had about service customers. Do they have any training at all or this is a standard service at this hotel.

2/10 - Tồi

Minh

Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Where is customer service?
We were kinds of disappointed when the hotel called and informed they didn’t have any room for 3 adults. They will set up a room with twin beds and roll a bed. They asked us check-ins what’s time? We We were standings in front the reception desk after breakfast; 2 of the hostesses were debating, the third one was on her mobile phone talking! All of them talk so loud that we could over hear their conversation about their personal. We just standing in front of them for 5 minutes finally 1 of the hostesses with a sudden stop turn around and asked us: “What do you want?” ……. We were very interesting to known what kinds of trainings they had about service customers. Do they have any training at all or this is a standard service at this hotel.