Lounge

Nhận xét về Harper Cikarang by ASTON

4 out of 5
Harper Cikarang by ASTON
Jl. Mataram Kav. 37-39 Cibatu Cikarang, Cikarang, West Java

Nhận xét

8,4

Rất tốt

Đánh giá 10 - Xuất sắc. 50/123 nhận xét" "
Đánh giá 8 - Tốt. 54/123 nhận xét" "
Đánh giá 6 - Được. 12/123 nhận xét" "
Đánh giá 4 - Kém. 7/123 nhận xét" "
Đánh giá 2 - Tồi. 0/123 nhận xét" "

8,4/10

Sạch sẽ

8,6/10

Nhân viên & dịch vụ

8,8/10

Tiện nghi, dịch vụ

8,2/10

Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú

7,8/10

Thân thiện với môi trường

Nhận xét

10/10 - Xuất sắc

Chim, Melaka

Đi theo nhóm, Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Overall satisfy
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 3, 2024

10/10 - Xuất sắc

JIN SOO

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 12, 2023

8/10 - Tốt

JIN SOO

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
치카랑 호텔
잘 정돈되어 있었어요..다만 새벽인데도 오토바이 소리가 자주들려 거슬렸어요..
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2023

8/10 - Tốt

WOOKHYEON

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 10, 2023

6/10 - Được

Niraj

Khách đi công tác
Không thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Towels are old and smelly. So are bed sheets
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 9, 2023
Friska Utami trả lời vào 11/10/2023
Dear Mr. Niraj,We would like to sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay at Harper Cikarang. Your feedback is invaluable to us, and we take your concerns very seriously.Regarding the issue with the bed smell and old towels, we understand how this can greatly affect your overall experience. Rest assured, we have immediately addressed these matters with our housekeeping and department concern. We are committed to ensuring that such issues do not occur in the future and will take necessary steps to prevent any recurrence.Your comfort and satisfaction are of the utmost importance to us, and we deeply regret that we fell short of your expectations. We would like to make it up to you and offer you a complimentary one-night stay at Harper Cikarang on your next visit. Our team will be in touch with you to arrange the details.Once again, we apologize for any inconvenience you faced and thank you for bringing this to our attention. Your feedback helps us to continually improve our services.Please feel free to reach out to us if you have any further questions or if there's anything else we can do to make your future stays more enjoyable.Sincerely,Friska UtamiGeneral ManagerHarper Cikarang

8/10 - Tốt

BACK SOON

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 5 đêm vào Tháng 7, 2023

10/10 - Xuất sắc

NA HONG

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 7 đêm vào Tháng 7, 2023

10/10 - Xuất sắc

Steve

Lưu trú 2 đêm vào Tháng 6, 2023

8/10 - Tốt

Chunhee

Lưu trú 3 đêm vào Tháng 5, 2023

8/10 - Tốt

hidetoshi

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
チェックインする際の、説明が要領がわるくながく、 時間がかかりすぎ
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2023

8/10 - Tốt

Steve

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2023

8/10 - Tốt

Lim

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2023

8/10 - Tốt

Sergej

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 1, 2023

10/10 - Xuất sắc

NA HONG

Lưu trú 4 đêm vào Tháng 1, 2023

10/10 - Xuất sắc

NA HONG

Lưu trú 4 đêm vào Tháng 1, 2023

10/10 - Xuất sắc

NA HONG

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 13 đêm vào Tháng 12, 2022

8/10 - Tốt

KIM

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2022

4/10 - Kém

Shingo

Không thích: Sạch sẽ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
エアコン又はフィルターが掃除されていないのか、稼働中はくしゃみと鼻水が止まりませんでした。 そこだけが残念です。
Friska Utami trả lời vào 12/01/2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to leave us your review to help us understand, react to, and fix issues in the hotel to ensure all guests have a great stay with us. The issues you had with your room and looked into and we will do our best to rectify the issue(s) especially to do cleaning the airconditioning regularly. Again, we will to improve the cleanliness with detail also the service, in order to avoid the same situation from happening again.We hope you will give us another chance to prove to you our standards of service in your future stay and visit. Sincerely yours,Friska UtamiGeneral Manager

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Thích: Nhân viên & dịch vụ, tiện nghi phòng
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 10, 2022

8/10 - Tốt

Jaepil

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 7, 2022

8/10 - Tốt

Masahiko, Kobe

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
部屋が広く快適でした。次回も利用したいと思います。
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 7, 2022

8/10 - Tốt

Wee Kiang

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 7, 2022

6/10 - Được

Teck Shen

Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2022

4/10 - Kém

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Hygiene
Breakfast was the same every day without much variety. Body soap n hair shampoo smells weird. Bath Towel smell weird too.
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 5, 2022

8/10 - Tốt

gyongoh

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
가성비 좋습니다
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 5, 2022

10/10 - Xuất sắc

Ho Seong

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2021

10/10 - Xuất sắc

John

Đi theo nhóm
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 6, 2021
Friska Utami trả lời vào 22/06/2021
Dear Mr. John, Thank you for sharing your experience during your stay with us. Kindly let us know if there is something that requires us to improve. Your feedback helps us get better. Hope we can serve you again and let you see our improvement in the near future. However, we thank you for rating us with a positive result, we hope it describes your good experience while staying in our hotel. Look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future. Warm Regards, Friska Utami General Manager

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 4, 2021

4/10 - Kém

Khách đã xác thực

部屋、設備は普通、食事会ダメ
部屋は比較的きれいだが、なぜか飲み水はペットボトル等じゃなくピッチャーで置いてある。 シャワー、トイレも割ときれい。ただし部屋に蚊がいて夜は眠れず大量に刺された。 翌朝は朝から爆音の音楽が聞こえ、食事会場に行ってみるとグラスが割れ散乱し、それの掃除をしていた。ハエもたくさん飛んでいるし、現地人が、多くうるさい、汚い、食事もまずいので二度と行かない。
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2021
Friska Utami trả lời vào 04/05/2021
"Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us your review to help us understand, react to, and fix issues in the hotel to ensure all guests have a great stay with us. The issues you had with your room and restaurant, will be looked into and we will do our best to rectify the issue(s) and we will do to improve the cleanliness with detail also the food product service, in order to avoid the same situation from happening again. We hope you will give us another chance to prove to you our standards of service in your future stay and visit. Warm Regards, Friska Utami General Manager "

8/10 - Tốt

makoto

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2021

10/10 - Xuất sắc

Woo Seok

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 13 đêm vào Tháng 3, 2020
Bambang trả lời vào 26/03/2020
Dear Mr. Woo Seok On, Thank you so much for taking the time to share your review regarding your recent stay with us. We are absolutely delighted to know about your wonderful experience. I am delighted to learn that our service and all staff had made a good impression on you. Thank you for your generous review and compliments. Your continued support is highly appreciated. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you once again for staying with us and we are all looking forward to welcoming you back to our hotel during your next visit to Cikarang! Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

6/10 - Được

Khách đã xác thực

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 3, 2020
Bambang trả lời vào 26/03/2020
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and giving us 3 stars rating. I hope we can serve you again and let you see our improvement in the near future. We are looking forward to welcoming you back soon in Harper Cikarang. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

10/10 - Xuất sắc

SOO CHEOL

Đi cùng gia đình
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 7 đêm vào Tháng 3, 2020
Bambang trả lời vào 16/03/2020
Dear Mr. Soo Cheol, Thank you for recent stay at Harper Cikarang and sharing your fantastic experience with us. We are very glad to hear that your stay is thoroughly enjoyable and everything at the hotel has met your expectations. Your valuable comment were important to us for the improvement of customer services and the quality. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Thank you once again for staying with us and we are all looking forward to welcoming you back to Harper Cikarang hotel during your next visit to Cikarang! Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

10/10 - Xuất sắc

Zheng-Xiang

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2020
Bambang trả lời vào 04/03/2020
Dear Mr. Zheng, Thank you for your review and for choosing Harper Cikarang! I am delighted to hear that you had enjoyed your stay with us here and thank you so much for sharing your positive comments. We look forward to the opportunity of welcoming you back soon! Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

8/10 - Tốt

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 4 đêm vào Tháng 2, 2020
Bambang trả lời vào 04/03/2020
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and giving us 4 star ratings. I'm happy that you enjoyed your stay with us and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

8/10 - Tốt

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
깨끗하고 친절한 서비스. 조식은 별로 먹을게 없습니다
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 2, 2020
Bambang trả lời vào 22/02/2020
Dear Guest, Thank you for sharing your review with us recently at the Hotels.com. I am so pleased to hear that you enjoyed overall service and your stay with us. Hope we can serve you again and let you see our improvement in near future. Thank you again for your feedback and we look forward to the opportunity of welcoming you back in Harper Cikarang soon. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

8/10 - Tốt

HIROTO

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 2, 2020

8/10 - Tốt

SEOHWI

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
치카랑 가성비 좋은 호텔
1. 좋았던 점: 조식 메뉴 나름 많음. 인도네시아 음식이 주로 많음. 시설은 좋은편, 깨끗하고, 필요한 시설이 모두 갖추고 있음. 2. 아쉬웠던 점: 조식 메뉴는 많지만, 맛은 별로, 찬물이 잘 안나옴, 미지근한 물이 나옴(지하수 사용?), 수업이 약함.
Lưu trú 2 đêm vào Tháng 1, 2020
Bambang trả lời vào 31/01/2020
Dear Mr. Seohwi, Thank you for recent stay at Harper Cikarang and sharing your fabulous experience with us. We are pleased to learn that our staff made your stay pleasant. We are also grateful for your great comments about clean, good facilities and the breakfast menu is a lot. Besides, please accept our apologies for not meeting your expectations in regards of breakfast taste. Necessary actions will be taken for improving the areas that you have concerned. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Should there by anything I could assist with your next visit, please do not hesitate to contact me. Thank you and I wish you a happy and prosperous year of 2020! We are looking forward to welcome you back soon in Harper Cikarang. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
what I like this time is the breakfast. especially there was something like a steam board. fresh enoki mushroom and chicken were so nice.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2020
Bambang trả lời vào 31/01/2020
Dear Traveler, Thank you so much for sharing your wonderful review during your recent stay. We are glad to learn that you have an enjoyable food and breakfast menu of our hotel. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. We certainly looking forward to welcoming you back soon. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

6/10 - Được

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ
Không thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
this hotel provide water not by pet bottles but by teko. unfortunately the water in my room smelled. I guess it's already a few days not to be changed to the fresh one. it's also not good from the safety point of view.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2020
Bambang trả lời vào 31/01/2020
Dear Traveller, Thank you for staying with us and sharing your recent stay experience at Harper Cikarang. We apologize for the unpleasant experience you have encountered in the service of drink water. Regarding the mineral water that we provide in the room, it is always filled when guests check in on that day. Nevertheless, we will still help you to immediately replace fresh water if needed by contacting our staff. As additional information that the mineral water that we provide in your room comes from a gallon water dispenser that is packaged safely and is in the corridor of the floor of your room. As soon as we have received your feedback, your concerns were highlighted within our team and were taken very serious action for improving the areas that you have concerned to prevent those kind of incidents happening again. Once again, we are sorry that you had to experience the service shortfalls during your stay. Hope we can serve you again and let you see our improvement in near future. Please, don’t hesitate to contact me in order to arrange your stay with us and to give us a chance to revise your opinion about our hotel. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Khách đi công tác, Đi cùng bạn đồng hành
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
there is good receptionist who can handle check in very fast and accurately..
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 1, 2020
Bambang trả lời vào 31/01/2020
Dear Traveler, Thank you very much for staying with us and for your positive review. We have noted that you were overall satisfied with your stay at Harper Cikarang. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one We are looking forward to welcome you back soon in Harper Cikarang. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2019
Bambang trả lời vào 07/01/2020
Dear Traveler, Thank you very much for your recent stay with us and for giving us five-star rating. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. We do hope to welcome you back soon! Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

8/10 - Tốt

KYOUNGHEE

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 12, 2019
Bambang trả lời vào 31/01/2020
Dear Mr. Kyounghee, Thank you very much for staying with us and for your positive feedback. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one We are looking forward to welcome you back soon in Harper Cikarang. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

8/10 - Tốt

Kyungsin

Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2019
Bambang trả lời vào 30/01/2020
Dear Mr. Kyungsin, Thank you for your recent stay with us and giving a positive review. We are glad to learn that you have an enjoyable stay. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. We certainly looking forward to welcoming you back soon Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
this is one of the best valuable hotel at lippo cikarang,
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 12, 2019
Bambang trả lời vào 19/12/2019
Dear Traveler, Thank you very much for staying with us and giving us five-star ratings. We feel honored that you did enjoy your stay with us were as per your expectation. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. We are looking forward to welcome you back soon in Harper Cikarang. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 11, 2019
Bambang trả lời vào 30/11/2019
Dear Traveller, Thank you for your recent visit to Harper Cikarang and giving the five-star rating. We greatly appreciate your feedback. We are happy to read that you enjoyed overall services from us. All of us look forward to welcome you back soon! Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

10/10 - Xuất sắc

KIYOSHI

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
Lưu trú 3 đêm vào Tháng 10, 2019
Bambang trả lời vào 23/11/2019
Dear Mr. Kiyoshi, Thank you for your recent stay with us and giving the five-star rating. We are glad to learn that you have an enjoyable stay. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. We certainly looking forward to welcoming you back soon Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

6/10 - Được

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Thích: Nhân viên & dịch vụ
Không thích: Sạch sẽ
Bad smell from bathroom.
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 10, 2019
Bambang trả lời vào 07/11/2019
Dear Traveler, Thank you for sharing with us your recent stay experience at Harper Cikarang on Expedia. We apologize for the unpleasant experience you have encountered in the bathroom especially about bad smell. As soon as we have received your feedback, your concerns were highlighted within our team and were taken very serious action. Once again we are sorry that you had to experience the service shortfalls during your stay. We would be pleased to welcome you back here at the Harper Cikarang during your next travels to Cikarang. Please, don’t hesitate to contact me in order to arrange your stay with us and to give us a chance to revise your opinion about our hotel. Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

8/10 - Tốt

takayuki

Thích: Điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú, tiện nghi phòng
部屋が掃除されてない?床に髪の毛、埃があった。
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 10, 2019
Bambang trả lời vào 23/10/2019
Dear Mr. Takayuki, Thank you for your review and staying at Harper Cikarang! We are sorry to hear that you have experienced different level of service during your stay. Please accept our apologies for not meeting your expectations in regards of room cleanliness. To clean the floor should use a vacuum cleaner, but our staff use a wet dust mop so that hair is still stuck there. Necessary actions will be taken for improving the areas that you have concerned. We wish to have the opportunity to serve your travel needs again in the future. We look forward to welcoming you back soon to Harper Cikarang Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager

10/10 - Xuất sắc

Khách đã xác thực

Khách đi công tác
Thích: Sạch sẽ, nhân viên & dịch vụ, tiện nghi, dịch vụ, điều kiện & cơ sở vật chất nơi lưu trú
Lưu trú 1 đêm vào Tháng 10, 2019
Bambang trả lời vào 16/10/2019
Dear Traveler, Thank you very much for your recent stay with us and for giving us 5 stars rating. We are happy to know that you enjoyed overall services. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. We do hope to welcome you back soon! Warm Regards, BAMBANG WIJANARKO General Manager